دکتر نیرومند | زمان انجام سونوگرافی تیروئید
زمان انجام سونوگرافی تیروئید

زمان انجام سونوگرافی تیروئید

زمان انجام سونوگرافی تیروئید

سونوگرافی تیروئید یکی از انواع روش های تشخیصی ایمن است که برای تشخیص مشکلات تیروئیدی مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع، این روش تشخیصی ایمن، برای تشخیص هر نوع مشکلی در تیروئید استفاده می شود. همچنین می تواند تاثیر بسیار زیادی روی تشخیص بیماری های مختلف این غده در زمان مناسب داشته باشد. مرکز سونوگرافی و رادیولوژی دکتر نیرومند، ارائه دهنده خدمات سونوگرافی غده تیروئید می باشد. در این مرکز امکان انجام سونوگرافی تیروئید به صورت کاملا ایمن و حرفه ای انجام می شود. برای تشخیص زمان انجام سونوگرافی تیروئید در مرکز دکتر نیرومند و بیماری هایی که با این روش تشخیص داده می شوند، با ما همراه باشید.

 

 

زمان انجام سونوگرافی تیروئید

 

زمان انجام سونوگرافی تیروئید کی است؟

سونوگرافی تیروئید می تواند برای تشخیص بیماری های تیروئیدی مورد استفاده قرار گیرد. هر زمانی که بیمار مشکوک به ابتلا به این بیماری ها باشد، پزشک می تواند تجویز کند تا از این روش تشخیصی برای تشخیص بیماری های مختلف این غده کمک گرفته شود. بهترین زمان برای انجام سونوگرافی تیروئید، زمانی که پزشک آن را تجویز می کند.

البته با توجه به ایمن بودن این روش تشخیصی، انجام آن در یک مرکز سونوگرافی و رادیولوژی حرفه ای، می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. به همین خاطر توصیه می کنیم که خانم ها و آقایانی که مشکوک به هر نوع بیماری و یا غده در تیروئید خودشان هستند، به موقع برای انجام سونوگرافی اقدام کنند تا در زمان طلایی، بیماری آن ها تشخیص داده شود.

 

چه بیماری هایی با سونوگرافی غده تیروئید قابل تشخیص هستند؟

اساس کار سونوگرافی تیروئید با انواع سونوگرافی هایی که برای تشخیص بیماری های مختلف انجام می شوند، یکسان است. در سونوگرافی غده تیروئید ابتدا یک سری امواج فراصوت وارد بدن می شوند و به سمت غده تیروئید و بافت های آن ارسال خواهند شد. این بافت ها مقداری از این امواج را جذب و مابقی با بازتاب می دهند. بازتاب امواج باعث ایجاد یک شکل ظاهری از بافت مورد نظر می شود. با تشخیص ابعاد و شکل بافت مورد نظر، می توان متوجه شد که آیا بافت سالم است یا خیر.

 

با توجه به اینکه در بسیاری از بیماری های غده تیروئید مانند کم کاری غده تیروئید یا پر کاری این غده، اندازه و شکل بافت ها تغییر می کنند، می توان با سونوگرافی به راحتی آن ها را تشخیص داد. بنابراین، اکثر بیماری های غده تیروئید که با آزمایش خون پزشک به آن ها مشکوک شده است، با سونوگرافی قابل تشخیص هستند. در مرکز رادیولوژی دکتر نیرومند، سونوگرافی با اهداف تشخیصی زیر انجام می شود:

·        تشخیص یک توده در غده تیروئید و یا ساختار آن

·        بررسی ندول های تیروئید برای تشخیص خوش خیمی یا بدخیم بودن آن ها

·        تشخیص و بررسی ندول های بیشتر از تعداد ندول های طبیعی و احساس شده در معاینه فیزیکی

·        تشخیص ندول های افزایش یافته در بازه زمانی کوتاه

 

 

انجام سونوگرافی تیروئید مرکز سونوگرافی و رادیولوژی دکتر نیرومند

 

 

مرکز سونوگرافی و رادیولوژی دکتر نیرومند؛ ارائه دهنده خدمات سونوگرافی تیروئید

سونوگرافی تیروئید یک نوع سونوگرافی حساس است که می تواند برای تشخیص بیماری های مختلف غده تیروئید انجام شود. اگرچه این روش تشخیصی کاملا ایمن است، اما برای تشخیص به موقع بیماری ها، لازم است که به صورت دقیق انجام گیرد. به همین خاطر بسیار مهم خواهد بود که برای انجام سونوگرافی غده تیروئید به مراکز معتبر مراجعه نمایید.

مرکز سونوگرافی و رادیولوژی دکتر نیرومند یک مرکز تخصصی در حوزه انجام انواع سونوگرافی می باشد. اگر متقاضی انجام رادیولوژی و سونوگرافی حرفه ای برای تشخیص بیماری های تیروئید هستید، می توانید زمان مورد نظر خودتان را برای مراجعه به مرکز مشخص کنید و بدون درد و مشکل، سونوگرافی خود را انجام دهید.

 

نظرات

در حال حاضر نظری ثبت نگردیده

دیدگاهتان را بنویسید

شما میتوانید در این قسمت دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .

تماس با ما

شما میتوانید در این قسمت با ما در تماس باشید

شماره های تماس : 02126720601

مشاهده پیج اینستاگرام

آدرس: خیابان خواجه عبدالله انصاری،انتهای خیابان چهاردهم کوچه زروان، پلاک 12 ، طبقه اول